نفت / شناسه خبر: 12971 / تاریخ انتشار : 1396/4/17 11:45
|
نقش توتال در خلیج فارس

امیدواری توتال به نقش سازنده انرژی در خلیج فارس

مدیر عامل شرکت فرانسوی توتال ابراز امیدواری کرد که قراردادهای اقتصادی جدید در منطقه خلیج فارس بتواند به کاهش تنش‌ها کمک کند.

نفت امروز /مدیر عامل شرکت فرانسوی توتال ابراز امیدواری کرد که قراردادهای اقتصادی جدید در منطقه خلیج فارس بتواند به کاهش تنش‌ها کمک کند.

به گزارش شبکه خبری بلومبرگ، پاتریک پویانه اعلام کرد: در منطقه خاورمیانه میان مسائل اقتصادی و سیاسی تفکیک وجود دارد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت خط لوله صادرات گاز قطر به امارات که مالکیت آن در اختیار توتال است، گفت: این خط لوله نمادی از پل اقتصادی میان دو کشور است که توتال می‌تواند ایجاد کند.

مدیر عامل توتال اعلام کرد که برای آغاز یک پروژه مشترک، به زودی به قطر سفر می‌کند و گفت: این کسب و کار ماست؛ همان طور که من هفته گذشته در تهران بودم، ممکن است در آینده به ابوظبی سفر کنم.

پویانه گفت: در شرکتی همچون توتال، ما آماده‌ایم که پل بسازیم، نه دیوار؛ با توسعه اقتصادی، این بزرگترین خدمتی است که ما می‌توانیم به صلح داشته باشیم.

وی همچنین درباره احتمال وضع تحری‌ های جدید از سوی آمریکا و تأثیر آن بر قرارداد توتال با ایران، گفت: ما به مقررات بین المللی احترام می گذاریم و اگر قوانین تغییر کنند، ما باید خود را با آنها هماهنگ کنیم؛ اما باور داریم که با توجه به عرضه گاز تولیدی در فاز 11 پارس جنوبی به بازار داخلی ایران، ما در حال خدمت به توسعه این کشور هستیم و این با روح برجام همخوانی دارد.


 

کلیدواژه

خلیج فارس

توتال

نقش سازنده

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها