گاز / شناسه خبر: 12951 / تاریخ انتشار : 1396/4/14 12:04
|
توسط علی صمدی کارمند پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی؛

4 جلد کتاب در حوزه صنعتی و دانشگاهی چاپ و انتشار یافت

4 کتاب در حوزه صنعتی و دانشگاهی توسط علی صمدی افشار کارشناس فرآیند پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی چاپ و منتشر و راهی بازار شد.

نفت امروز /4 کتاب در حوزه صنعتی و دانشگاهی توسط علی صمدی افشار کارشناس فرآیند پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی چاپ و منتشر و راهی بازار شد.

به گزارش نفت اموز، علی صمدی افشار، کارشناس فرآیند پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی در خصوص انتشار 4 کتاب مذکور، اظهار داشت: از مدت ها پیش علاقه به تالیف و ترجمه کتاب در حوزه های مرتبط با صنعت گاز و رشته مهندسی شیمی داشتم.
صمدی افشار در ادامه گفت: خوشبختانه به دنبال چاپ بیش از 50 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های داخلی و خارجی در سالهای اخیر، علاقه ام بیشتر شد و نهایتا طی سال 95 و اوایل سال جاری موفق به تالیف و ترجمه 4 کتاب با عناوین" اصول طراحی و شناسایی راکتورهای شیمیایی" " رئولوژی سیالات غیر نیوتنی" و " اصول کاتالیست های مدرن" " جاذب های مولکولی و نم زدایی از گاز طبیعی" با همکاری همکاران مهندسی فرآیند پالایشگاه پنجم و اساتید دانشگاه ها شدم.
به گفته وی این کتاب‌ها دارای ویژگی های خاصی بوده و از نظر محتوایی و موضوعی در زمره اولین ها قرار می گیرد.
صمدی افشار در پایان گفت: دو کتاب جدید نیز با محوریت فرآیندی و عملیاتی مرتبط با صنعت تصفیه گاز در دست تالیف است که انشاله تا پایان سال جاری چاپ و منتشر خواهد شد.



 


 


 

کلیدواژه

علی صمدی

شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

صنعتی و دانشگاهی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها