نفت / شناسه خبر: 12834 / تاریخ انتشار : 1396/4/4 23:20
|
در آستانه عید سعید فطر

تقاطع غیر هم سطح منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افتتاح شد

تقاطع غیر هم سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس با حضور مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس،

نفت امروز /تقاطع غیر هم سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس با حضور مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه و مسئولین راهنمایی و رانندگی این شهرستان و جمعی از مدیران شرکت‌های منطقه با صرف اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی به طور رسمی افتتاح شد.

به گزارش نفت امروز- تقاطع غیر هم سطح شهدای خلیج فارس منطقه ویژه پارس ظهر امروز ۴ تیرماه با حضور مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه و مسئولین راهنمایی و رانندگی این استان و جمعی از مدیران شرکت‌های منطقه افتتاح شد.

مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح منطقه ویژه پارس گفت: این تقاطع یکی از پرترافیک‌ترین و حادثه خیز ترین نقاط منطقه ویژه پارس در گذشته بود که با افتتاح این طرح مشکل امد و شد در این تقاطع مرتفع خواهد شد.

مهندس یوسفی در ادامه افزود ترافیک طولانی صبحگاهی و شبانگاه منطقه با توجه به تردد وسائط نقلیه سنگین یکی دیگر از مشکلات این تقاطع بود که افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهدای خلیج فارس ترافیک این منطقه را روان خواهد کرد.

یوسفی افزود همچنین این تقاطع غیر هم سطح با قرار گرفتن در مسیر اصلی و ترانزیتی استان بوشهر به هرمزگان نقش پر رنگی در روان شدن آمد و شد این محور دارد.

یوسفی افزود این پروژه با صرف هزینه ۱۵۰ میلیارد ریالی در درب شمالی منطقه پارس یک منطقه ویژه پارس قرار گرفته است.

کلیدواژه

آستانه

عید سعید فطر

خلیج فارس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها