گاز / شناسه خبر: 12820 / تاریخ انتشار : 1396/4/3 11:49
|
حماسه حضور در روز دفاع از سرزمین قدس؛

تجدید میثاق کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با مردم مظلوم فلسطین

پس از پایان نماز جمعه در شهرهای عسلویه،

نفت امروز / جم و کنگان مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی در صفوف مستحکم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با شعارهای کوبنده جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم و خواستار آزادی قدس شدند.

به گزارش نفت امروز، اقشار مختلف مردم روزه دار در هوای گرم در شهرهای عسلویه، جم و کنگان در روز قدس به عنوان روز رستاخیز جهانی علیه جنایت های ددمنشانه رژیم جنایتکار اسرائیل، فریاد وحدت بخش انزجار خود را هم نوا مردم سراسر کشو بر علیه جنایات استکبار سر دادند.
مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی با عزمی راسخ در نماز وحدت بخش جمعه با حضوری گسترده و برای تجدید بیعت دوباره با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای راه آزادی به صحنه آمدند و با در دست داشتن پلاکاردهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل و ما تا آخر استاده ایم خشم خود را از استکبار جهانی به منصه ظهور رساندند.
راهپیمایان با طی کردن مسیر راهپیمایی از مصلای امام خمینی تا انتهای بلوار امام خمینی شهرستان عسلویه با شعارهای کوبنده خواستار آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی اسراییل شدند.
اتحاد شیعه و سنی از جلوه‌های زیبای راهپیمایی مردم در عسلویه بود و نشان داد که مردم مسلمان در دفاع از مسلمانان جهان اتحادی مثال‌زدنی دارند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های عسلویه، جم و کنگان با قرائت قطعنامه و با تکبیر و اعلام حمایت اقشار مختلف مردم از مردم مظلوم فسلطین به پایان رسید.
 

 

کلیدواژه

حماسه

دفاع

تجدید میثاق

مردم مظلوم فلسطین

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها