نفت / شناسه خبر: 12688 / تاریخ انتشار : 1396/3/22 19:53
|
از سوی امور ایثارگران ملی حفاری برگزار شد:

ضیافت افطاری با حضور خانواده های معزز شهدا و ایثارگران شرکت

در ضیافت افطاری که از سوی امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران این شرکت تجلیل به عمل آمد.

نفت امروز /به گزارشنفت امروز در این مراسم که جمعی از مدیران ارشد شرکت و  بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان حضور داشتند، قائم مقام مدیر عامل شرکت در سخنانی یاد و خاطره حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

مهندس محمد رضا تاکایدی گفت: رزمندگان با از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و پایداری خود در دفاع از این مرز و بوم و ارزش های والای انقلاب باعث اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در جهان شدند و تداوم راه آنان موجب عزت و اعتلای کشور است.

تاکایدی با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان افزود:  ماه رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی و برخورداری وافر از برکات بی شمار این ضیافت الهی است که امید می رود همگان از آن بهره مند شویم .     

قائم مقام مدیرعامل در ادامه از برگزار کنندگان این مراسم از جمله مدیریت منابع انسانی، امور ایثارگران، روابط عمومی و شورای  فرهنگی شرکت قدردانی نمود.

در این مراسم معاون تعاون بنیاد شهید استان نیز ضمن قدردانی از برگزار کنندگان مراسم، گفت: در شرکت ملی حفاری ایران کارهای خوب و ارزنده ای در تکریم، حفظ شاءن و ارائه خدمات مطلوب به خانواده های شاهد و ایثارگر صورت گرفته است.

معصومی خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را موجب مباهات و افتخار دانست و افزود: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است و تداوم راه شهدا موجب سرفرازی ملت بزرگ ایران در عرصه های جهانی شده است.

در ادامه رئیس امور ایثارگران شرکت گزارشی از فعالیت های یک سال گذشته این امور ارائه کرد و گفت: در زمان حاضر جامعه ایثارگری شرکت متشکل از حدود دو هزار نفر می باشند.

ابراهیم بیت مشعل با اشاره به اینکه شرکت ملی حفاری ایران 42 شهید، 347 جانباز و 54 آزاده دارد، افزود: در دوران دفاع مقدس حدود دو هزار نفر از کارکنان شرکت به عنوان رزمنده در جبهه های نبرد  حضور داشتند.

در این مراسم همچنین به خانواده های شهید کاشانی، شهید عبادی، شهید نبگان، شهید محسن پوریان و شهید شیرالی به نمایندگی از سوی خانواده های شهدا و ایثارگران شرکت لوح سپاس اعطا گردید.

در پایان گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداختند و حاضران پس از اقامه نماز جماعت در ضیافت افطاری شرکت کردند.

کلیدواژه

ایثارگران

حفاری

شهدا

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها