نفت / شناسه خبر: 12614 / تاریخ انتشار : 1396/1/23 17:14
|
مدیرعملیات شرکت پالایش گاز فجر جم:

رعایت الزامات ایمنی مهم ترین پیام هر ساله ما به کارگران است

مدیرعملیات شرکت پالایش گاز فجر جم در مراسم آغاز تعمیرات اساسی سال 1396 گفت: رعایت الزامات ایمنی مهم ترین پیام هر ساله ما به کارگران و کارکنان است وهمه ما ملزم به رعایت آن هستیم.

نفت امروز/ مدیرعملیات شرکت پالایش گاز فجر جم در مراسم آغاز تعمیرات اساسی سال 1396 گفت: رعایت الزامات ایمنی مهم ترین پیام هر ساله ما به کارگران و کارکنان است وهمه ما ملزم به رعایت آن هستیم. به گزارش نفت امروز، ،جعفر کمالی اظهار داشت: نیروی انسانی عزیزترین سرمایه ی این شرکت محسوب می شود و همه باید مراقب سلامتی خود باشند و به موارد ایمنی در حین عملیات تعمیرات اساسی توجه کنند. وی ارزیابی ریسک در انجام اقدامات تعمیرات اساسی در حین کار را یکی از مهم ترین مواردی دانست که تمامی کارکنان باید مدنظر قرار دهند.

مدیرعملیات شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: ما اگر با تمام قدرت توانستیم گاز را در زمستان سال گذشته به شبکه سراسری انتقال دهیم به خاطر تعهد و همت و رعایت الزامات ایمنی شما کارگران بوده است. وی گفت: تعمیرات اساسی سال گذشته پالایشگاه را سربلند کرد و اقدامات بزرگی در حین تعمیرات اساسی انجام شد.

در این مراسم رئیس اداره تعمیرات شرکت نیز تعمیرات اساسی را مهم ترین پروژه عملیاتی این شرکت دانست و تصریح کرد: در سال گذشته و در طول تعمیرات اساسی 20 واحد از جمله 8 واحد شیرین سازی مورد تعمیرات اساسی قرار گرفتند.
هادی شامرادلو افزود: در حین تعمیرات اساسی سال گذشته 244  دستگاه اورهال کامل شد و بیش از 11  هزار متر مکعب داربست توسط واحد کرافت برای موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس اداره HSE  شرکت پالایش گاز فجر جم نیز در این مراسم که توسط روابط عمومی تدارک دیده شده بود بر رعایت تمامی الزامات ایمنی در طول عملیات تعمیرات اساسی تاکید کرد. وی  یادآور شد: خوشبختانه درک و فهم ایجاد شرایط ایمن در پالایشگاه فراهم شده است و در طول سالهای گذشته فرهنگ سازی های خوبی در زمینه رعایت الزامات ایمنی در میان کارگران شاهد بودیم . دهقان منشادی ادامه داد: خانواده هر کدام از ما منتظر ما هستند که با سلامتی کامل بعد از یک روز کاری به منزل برگردیم و بر این اساس همه باید تلاش کنند هیچ گونه حوادث ناتوان کننده در حین عملیات تعمیرات اساسی شاهد نباشیم. وی از روابط عمومی پالایشگاه به خاطر تشویق هر ساله نفرات برتر ایمنی در حین عملیات تعمیرات اساسی تشکر کرد.

کلیدواژه

پالایشگاه

پالایشگاه فجرجم

شرکت پالایش گاز فجرجم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها