گاز / شناسه خبر: 12611 / تاریخ انتشار : 1396/1/23 15:45
|
اولین گروه بازدید کننده به جم وارد شدند:

بازدید دانشجویان دانشگاه مونتان اتریش از تأسیسات شرکت پالایش گاز فجر جم

تعدادی از دانشجویان اتریشی که در تور صنعتی و محیط زیستی بوشهر به میزبانی دانشگاه خلیج فارس شرکت داشتند، از تاسیسات شرکت پالایش گاز فجر جم نیز دیدن کردند.

نفت امروزتعدادی از دانشجویان اتریشی که در تور صنعتی و محیط زیستی بوشهر به میزبانی دانشگاه خلیج فارس شرکت داشتند در ادامه برنامه های بازدید خود از تاسیسات شرکت پالایش گازفجرجم نیز دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، در این تور صنعتی و محیط زیستی بوشهر 14 نفر از دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه مونتان شهر لئوبن اتریش  حضور داشتند که پالایشگاه فجرجم را نیز برای بازدید خود انتخاب نمودند.
عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر با اشاره به اهداف برگزاری این تور علمی گفت: بدون شک بازدید از قدیمی ترین پالایشگاه گازی کشور برای این دانش جویان تجربه جدیدی خواهد بود.
وی درخصوص برنامه هایی که در طول یک هفته اقامت این دانشجویان در بوشهر اجرا می شود نیز گفت: در اولین روز حضور دانشجویان اتریشی در بوشهر علاون بر برگزاری نشست های علمی؛ از آزمایشگاه های دانشگاه خلیج فارس، بافت قدیم بوشهر، مدرسه تاریخی سعادت، بازار قدیم و ساحل بوشهر بازدید به عمل آمد و دانشجویان با گوشه ای از تاریخ کهن بوشهر و تعاملات اجتماعی مردم آشنا شدند.
گفتنی است این تیم قبل از حضور در پالایشگاه جم ، در عسلویه از فازهای 4، 5، 20 و 21 پارس جنوبی نیزبازدید به عمل آوردند و دانشجویان با آخرین دستاوردها و ظرفیت های ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی آشنا شدند.
قابل توجه است که  دانشگاه مونتان اتریش برای این سفر علمی 4 واحد درسی تعریف نموده است و دانشجویان یافته علمی خود را در قالب مقالات علمی عرضه خواهند نمود.

کلیدواژه

پالایشگاه

پالایشگاه گاز فجرجم

شرکت پالایش گاز فجرجم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها