گاز / شناسه خبر: 12609 / تاریخ انتشار : 1396/1/23 15:33
|
با ورود 100 نیروی کارگری مجرب به پالایشگاه گاز فجر جم:

آغاز تعمیرات اساسی در بزرگترین پالایشگاه گازی کشور آغاز گردید

طبق روال هرساله و هم زمان با آغاز تعمیرات اساسی در این شرکت؛ تعداد100 نیروی کارگری مجرب به دنبال برنامه های آموزش ایمنی و صدور کارت خود جهت شروع به کار درپالایشگاه هستند.

نفت امروز/ رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: طبق روال هرساله و هم زمان با آغاز تعمیرات اساسی در این شرکت؛ تعداد100  نیروی کارگری مجرب به دنبال برنامه های آموزش ایمنی و صدور کارت خود جهت شروع به کار درپالایشگاه هستند.

به گزارش نفت امروز، هادی شاه مرادلو خاطرنشان کرد: این تعداد نیروی کارگری به منظورآغاز عملیات تعمیرات اساسی در یکی از واحدهای شیرین سازی این شرکت است که انتظار می رود 27 روز به طول بینجامد. وی افزود: تعمیرات اساسی شرکت پالایش گاز فجر جم تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و انشالله در واحد بعدی شیرین سازی تعداد نیروی کارگری این شرکت در این بخش تا 180 نفر نیز افزایش خواهد یافت.

رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجرجم عملیات تعمیرات اساسی را یکی ازمهم ترین پروژه های حجمی این شرکت نامید و اظهار داشت: در سال گذشته بالغ بر500 هزار نفر ساعت نیروی انسانی رسمی وپیمانکاری درگیر این عملیات گسترده بودند. وی افزود: بر همین اساس اقدامات مهم وقابل توجهی در حین عملیات تعمیرات اساسی برای اولین بار در شرکت انجام شد و خوشبختانه در زمستان گذشته شاهد پایداری تولید بودیم.

کلیدواژه

پالایشگاه گاز فجرجم

شرکت پالایشگاه گاز فجر جم

تعمیرات اساسی

تعمیرات اساسی پالایشگاه گاز فجرجم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها