پتروشیمی / شناسه خبر: 12597 / تاریخ انتشار : 1396/1/1 15:50
|
صنعت نفت و تولید بدون توقف؛

تدوام تأمین خوراک واحدهای پتروشیمی در تعطیلات نوروزی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی های لازم را برای تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی در ایام تعطیلات نوروزی انجام داده است.

نفت امروز /شرکت ملی صنایع پتروشیمی برنامه ریزی های لازم را برای تامین خوراک مجتمع های پتروشیمی در ایام تعطیلات نوروزی انجام داده است.

به گزارش شانا، سعید باغبانی، معاون کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با مجتمع های تولیدی اظهار کرد: پیش بینی های لازم برای تامین خوراک مجتمع هایی که نیازمند تامین خوراک از طریق جاده ها هستند، انجام شده است و تولید در تمام مجتمع ها براساس برنامه شرکت ها به صورت پایدار انجام خواهد شد.

وی به اعمال محدودیت های تردد خودروهای سنگین در جاده های کشور در روزهای پایانی سال اشاره کرد و افزود: خوراک بین مجتمعی تعدادی از واحدهای پتروشیمی که نیازمند حمل از طریق جاده ها هستند با هماهنگی های انجام شده تامین خواهد شد.

صنایع پتروشیمی ایران برحسب نوع محصولی که تولید می کنند از دو نوع خوراک گازی و مایع تغذیه می کنند که خوراک واحدهای پتروشیمی کشور از طریق پالایشگاه‌های هم‌جوار مجتمع‌های پتروشیمی، شرکت ملی گاز و همچنین شرکت ملی نفت ایران تأمین می شود.

بخش بزرگی از مجتمع‌های فعال در صنعت پتروشیمی ایران از خوراک گاز استفاده می‌کنند و مجتمع‌هایی مانند بندرامام، نوری، بوعلی سینا، بیستون، شازند، اصفهان و تبریز از خوراک مایع استفاده می کنند. البته دو مجتمع پتروشیمی جم و امیرکبیر نیز بخشی از خوراک خود را از خوراک مایع تأمین می کنند.

کلیدواژه

پتروشیمی

پارس جنوبی

پیوندی

صنعت نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها