نفت / شناسه خبر: 12572 / تاریخ انتشار : 1395/7/12 15:50
|
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

افزایش ایمنی کار در پایانه‌های نفتی ایران

افزایش ایمنی کار در پایانه‌های نفتی ایران را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

نفت امروز /مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران از توسعه برنامه‌های اموزشی ایمنی در این شرکت خبر داد و گفت: افزایش ایمنی کار در پایانه‌های نفتی ایران را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم.

سید پیروز موسوی در حاشیه جلسه مدیران ایمنی وآتش نشانی پایانه های نفتی ایران در گفتگو با خبرنگار نفت امروز اظهار داشت:  آتش‌نشانان شرکت پایانه‌های نفتی ایران همواره با برنامه‌ریزهای مدون و مانورها و دوره‌های آموزشی از لحاظ آموزشی و عملیاتی به‌روز هستند.

وی درباره برنامه‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای افزایش توانایی و بهره‌وری نیروهای اچ‌اس‌ای، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مختص آتش نشانان در اولویت اصلی بخش آموزش نیروی انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است که در حال اجرا است.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با تاکید بر باتجربه و کاملا عملیاتی بودن آتش‌نشانان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، بیان کرد: آتش نشانان ما در گذشته نیز دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند و مهارت و تجربه کافی دارند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش علم ایمنی کارکنان در مناطق عملیاتی شرکت، گفت: معتقدیم آموزش و آگاهی نقش موثری در کارکرد صحیح کارکنان که با خطرهای بسیاری روبرو هستند، دارد و برنامه داریم برنامه‌های آموزشی مناسبی برای این افراد برگزار کنیم.

 

کلیدواژه

پایانه‌های نفتی

پایانه‌های نفتی ایران

شرکت پایانه های نفتی

پایانه صادراتی خارگ

نفت امروز

پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها