نفت / شناسه خبر: 12571 / تاریخ انتشار : 1395/7/12 15:08
|
سید پیروز موسوی

شرکت پایانه های نفتی تلفیق صنایع نفت و دریانوردی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی دریانوردی، این شرکت را تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی خواند.

نفت امروز /


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی دریانوردی، این شرکت را تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی خواند.

 

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانوردی عنوان کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با بهره‌گیری از تجربه‌های ارزشمند سرمایه انسانی متعهد و خلاق، امروزه به عنوان شرکت نمونه در ارائه خدمات دریایی، فنی و مهندسی در صنعت نفت شناخته شده است.

وی در این پیام آورده است: روز جهانی دریانوردی فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه مهم و راهبردی صنعت دریانوردی در پیشرفت اقتصاد کشور به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران می افزاید: شرکت پایانه های نفتی ایران با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می دهد.

موسوی در پایان این روز را به فعالان عرصه دریا و دریانوردی، به‌ویژه همه تلاشگران شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همکاران ارزشمند در مدیریت عملیات که همواره با شجاعت، تلاش و جانفشانی خود در پهنه نیلگون خلیج فارس و دریای عمان حماسه‌های ماندگاری را آفریدند تبریک و تهنیت عرض می گویم، موفقیت و استمرار این مسیر روشن و مقدس را برای این عزیزان از خداوند سبحان مسئلت می کنم.

کلیدواژه

پیروز موسوی

شرکت پایانه های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

بوشهر

نفت امروز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها