پرونده / شناسه خبر: 12564 / تاریخ انتشار : 1395/11/15 12:34
|
استقبال از نمایشگاه خودرو در بوشهر

استاندار بوشهر در غرفه گروه خودروسازی سایپا حضور یافت

مصطفی سالاری استاندار و سید محمد حسینی محمدی مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از غرفه سایپا بازدید کردند.

نفت امروزمصطفی سالاری استاندار و سید محمد حسینی محمدی مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از غرفه سایپا بازدید کردند.

 
به گزارش سایپا نیوز، استاندار بوشهر در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه در غرفه سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی در سطح استان ها می تواند به ارتقا صنعت خودرو سازی کشور کمک شایانی کند.
 
مصطفی سالاری بیان کرد: در سالی که بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده مصرف تولیدات داخلی از جمله خودروها ی ایرانی می تواند گامی شگرف در راستای تحقق شعار سال و افزایش اشتغال باشد.
 
وی افزود: گروه های خودروسازی داخلی با حمایت لازم می توانند حرف های زیادی در بازارجهانی خودرو داشته باشند.
در این بازدید که تنی چند از مسوولین استانی هم حضور داشتتد استاندار از اخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی سایپا بازدید و از نزدیک با کارشناسان غرفه سایپا دیدار و گفتگو کرد .
 
 
 
شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا در اولین نمایشگاه خودرو قطعات و صنایع وابسته بوشهر با نمایش خودروهای جدید خود از جمله ساینا، سراتو، cs35، ساندرو استب وی، تیبا2 و همچنین خودروهای H220 ، H230 و H 320 و با حضور نمایندگی های استانی خود پذیرای بازدیدکنندگان بوشهری خواهد بود.
نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته بوشهر با حضور شرکت های داخلی و خارجی صنعت خودرو، از روز پنج شنبه 14 بهمن آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه 17 بهمن ماه از ساعت 17:00 تا 21:30 پذیرای بازدید کنندگان است.

کلیدواژه

سایپا

استاندار بوشهر

سالاری

نمایشگاه

نمایشگاه خودرو

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار