پرونده / شناسه خبر: 12563 / تاریخ انتشار : 1395/11/15 12:29
|
در نخستین روز نمایشگاه خودرو در بوشهر صورت گرفت

حضور اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر در غرفه گروه خودروسازی سایپا

رئیس و یک عضو شورای شهر بوشهر در غرفه گروه خودرو سایپا حضور پیدا کردند.

نفت امروز رئیس و یک عضو شورای شهر بوشهر در غرفه گروه خودرو سایپا حضور پیدا کردند.

 
به گزارش سایپا نیوز، رئیس شورای شهر بوشهر در بازدید از غرفه سایپا اظهار داشت: سایپا یعنوان یک گروه خودرو سازی قوی در این چند سال اخیر بخوبی توانسته به رقابت به سایر گروه های خودرو سازی و بویژه گروه های خودروسازی خارجی بپردازد.
 
عبدالخالق برزگرزاده ادامه داد: تنوع محصول یکی از ویژگی های بازر این گروه خودرو سازی است که دست مشتریان را با توجه به توان خرید برای انتخاب باز گذاشته است.
 
وی تاکید کرد: امید است با رسیدن استاندارد گروه های خودروسازی داخلی به استانداردهای روز جهانی روزی برسدکه در تمامی خیابان ها شاهد تردد خودروهای ساخت داخل باشیم.
 
دیگر عضو شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در غرفه سایپا عنوان کرد: این گروه خودور سازی ظرفیت بسیار مناسبی برای مورد استفاده قرار گرفتن توسط دستگاه های دولتی و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی دارد.
ندا عبدالله زاده افزود: سراتو ویژه حمل و نقل در سازمان های دولتی و آریو برای استفاده بعنوان تاکسی درون شهری می تواند یک انتخاب مفید و در راستای حمایت از تولیدات داخلی باشد.وی یادآور شد: با کمک به گروه های خودروسازی داخلی با زمینه رقابت پذیری این گروه ها در مقابل گروه های خارجی تقویت شود.
 
گفتنی است روز اول نمایشگاه با وجود سردی هوا با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و در این بین گروه خودرو سایپا با تعدد خودروهای بیشترین خودروهای خود با استقبالی چشمگیر مواجه شده است.

کلیدواژه

سایپا

نمایشگاه خودرو

شورای شهر بوشهر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار