ملی حفاری / شناسه خبر: 125457 / تاریخ انتشار : 1400/3/9 15:57
|
در میدان جفیر کلید خورد؛

حفر نخستین حلقه چاه با دکل ملی حفاری

مدیر پروژه حفاری چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر شرکت ملی حفاری ایران در جمع خبرنگاران از آغاز عملیات حفر نخستین حلقه چاه با دکل ملی حفاری در میدان جفیر خبر داد.

به گزراش نفت امروز، ایسنا نوشت:سید مجید موسوی با بیان اینکه در اجرای پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر در استان نفت‌خیز خوزستان، آغاز عملیات حفر نخستین حلقه چاه با دکل ۹۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران در روزشمار اجرای پروژه به ثبت رسید، گفت:شرکت ملی حفاری در همکاری و مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢٤ ماه، شش حلقه چاه توسعه‌ای در میادین سپهر و جفیر حفر و تکمیل می‌کند که حفر اولین حلقه چاه در میدان جفیر کلید خورد.

موسوی گفت: به همین منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت ملی حفاری ایران به این بخش اختصاص یافته است و پس از عملیاتی شدن دکل حفاری ۹۴، برنامه جابه‌جایی دکل ۲۷ فتح نیز در دست اقدام است. امکان استقرار دستگاه حفاری سوم نیز برای شتاب‌بخشی در اجرای پروژه وجود دارد.

وی افزود: در قالب قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی، تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری از جمله تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی به عهده شرکت ملی حفاری ایران است.

مدیر پروژه حفاری چاه در میدان‌های نفتی سپهر و جفیر شرکت ملی حفاری ایران گفت: پروژه طرح توسعه میدان‌های نفتی سپهر و جفیر از جمله پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مجری طرح‌های توسعه میدان‌های نفتی غرب کارون اجرا می‌شود.

کلیدواژه

دکل ملی حفاری

میدان جفیر

میدان نفتی سپهر

میدان نفتی جفیر

حفاری نفت

دکل ملی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها