پتروشیمی / شناسه خبر: 12535 / تاریخ انتشار : 1395/10/7 13:15
|
میر افضلی در جمع روسای مجتمع های پتروشیمی:

باید تجربیات خود را با همدیگر به اشتراک بگذاریم

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در اجلاس روسای مجتمع شرکت های پتروشیمی گفت: هدف اصلی این اجلاس ها به اشتراک گذاشتن تجربیات در حوزه بهره برداری، تعمیرات، ایمنی و ... است.

نفت امروز / سید حسین میر افضلی طی سخنانی در اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی کشور اظهار داشت: در شرکت پتروشیمی جم سعی کردیم در حوزه منابع انسانی تا انجایی که امکان دارد در خصوص نیروهای رسمی همانند شرکت های پتروشیمی منطقه عمل کنیم. 

 

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به گرد همایی مدیران منابع انسانی که چندین بار در شرکت پتروشیمی جم برگزار شد تصریح کرد: در خصوص نیروهای پیمانکاری همانند شرکت های منطقه عمل کرده ایم و نباید  با تک روی در تصمیم گیری های منابع انسانی برای همدیگر هزینه های زیادی ایجاد کنیم که خوشبختانه این مهم در گردهمایی مدیران منابع انسانی مورد توجه قرار گرفته است. 
 
وی با تاکید بر عدالت در حوزه منابع انسانی افزود: در حوزه منابع انسانی اگر حقوق های زیادی هم پرداخت کنیم ولی پرسنل احساس بی عدالتی کنند نارضایتی بوجود می آید زیرا عدالت یک امر نسبی است و رضایت را با پرداخت حقوق بالا نمی توان بدست آورد. 
 
عضو هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در ادامه گفت: نیروهای پیمانکاریر ظرف قراردادی با پیمانکار فعالیت می کنند و قرارداد کارفرما با پیمانکار کف و سقف و چارچوب های خود را دارد.
 
میر افضلی با اشاره به هدف اصلی اجلاس روسای مجتمع های پتروشیمی کشور خاطر نشان کرد: هدف اصلی این اجلاس ها به اشتراک گذاشتن تجربیات در حوزه بهره برداری، تعمیرات، ایمنی و ... است و اگر به غیر از این مباحث پرداخته شود به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید. 
 
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در ادامه تصریح کرد: همه ما مکلف هستیم برای منافع ملی کشورمان تلاش کنیم، در برهه ای از زمان هدف کشور ما دفاع از مهین بود و همه با هم در جبهه نبرد علیه دشمن حاضر شدیم  و امروز مساله اقتصادی هدف اصلی کشور ما است و ما باید در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بگیریم. 
 
مهندس میر افضلی با تاکید بر افزایش تولید با بکارگیری تخصص و توان نیروهای متخصص در کشور گفت: راه های تولید با ظرفیت بیش از صد در صد را باید پیدا کنیم و نباید فقط به ظرفیت های پایین تولید چشم داشته باشیم باید بتوانیم ظرفیت واحد ها را به بیش از صد در صد برسانیم چرا که نیاز کشور در این مقطع زمانی ایجاب می کند تمام تلاش خود را در این زمینه  به کار بگیریم. 
 
سید حسین میر افضلی با اشاره به حوادثی که در پتروشیمی ها اتفاق افتاده یاد آور شد: در حوزه ایمنی تاکید می کنم حوادثی که در واحد های مختلف اتفاق می افتد را به صورت انیمیشن تهیه کنیم وبا جسارت آن را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهیم و با به اشتراک گذاشتن آن از حوادث مشابه در شرکت های دیگر جلوگیری کنیم. 
 
مدیر عامل شرکت پتروشیمی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی در منطقه عسلویه خاطر نشان کرد: به هر حال کارکنان ما و خانواده های آنها در این منطقه زندگی می کنند و باید امکانات زندگی در منطقه هر حال فزونی یابد 
وی در ادامه گفت: باید برای جایی که زندگی می کنیم هزینه، و آن را آباد کنیم منطقه عسلویه با وجود این همه پتروشیمی و فازهای گازی نباید به این شکل باشد، این منطقه باید یکی از زیباترین مناطق کشور شود و توریست صنعتی را در این منطقه باید گسترش دهیم. 
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به حذف فلر توسط شرکت پتروشیمی جم در آینده نزدیک اظهار داشت: شرکت های ایجاد کننده co2 باید در کاهش سوختن گاز فلر بکوشند می توان از گاز فلر استفاده های مفید و سازنده ای نمود و با همفکری و همکاری نغمت را به نعمت تبدیل کنند. 
 
میر افضلی در ادامه یادآور شد: در پتروشیمی خراسان و جم چندین پروژه موفق در مورد فلر انجام دادیم که از جمله آن بازیافت آمونیاک در پتروشیمی خراسان و افزایش ظرفیت دریافت c3+ در پتروشیمی جم است که این ماده به هوا میرفت و ما آن را به ده ها میلیارد تومان محصول ارزشمندتبدیل کردیم.

کلیدواژه

پتروشیمی

پتروشیمی جم

اجلاس

نظرات شما

1 نظر
محمد / 1395/12/20 - 14:53
پتروشیمی جم در کاهش فلرینگ خوب عمل کرده است اما نمیشه گفت در جذب نیرو خوب عمل کرده باشه
rateup 0
 ratedown 0

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها