گاز / شناسه خبر: 12379 / تاریخ انتشار : 1395/9/14 10:38
|

پایان تعمیرات اساسی بزرگترین پالایشگاه گاز کشور

هر چهار واحد شیرین سازی فجرجم در مدار قرار گرفت.

نفت امروز / حسین اردشیری رییس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه گاز فجرجم با اشاره به شروع تعمیرات اساسی این پالایشگاه از فروردین ماه امسال گفت: هر ساله تعمیرات اساسی پالایشگاه فجرجم تا شهریور یا مهرماه به پایان می رسد اما امسال باتوجه به اینکه انجام امکان سنجی برای دریافت روزانه ۵۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی مطرح بود بنابراین حجم کارها در تعمیرات اساسی و نوسازی چندین برابر شده بود.

 
وی در مورد حجم کارهای اضافه شده افزود: اسکن و ضخامت سنجی بسیاری از تجهیزات همچون برج ها، مبدل ها، مخازن و لوله ها انجام گرفت که باعث شد امسال چیزی نزدیک به سه برابر سال های گذشته به حجم کارهای تعمیرات اساسی افزوده شود.
 
اردشیری با اعلام اینکه اورهال تمام واحدهای شیرین سازی پالایشگاه فجرجم در نیمه آبان ماه به اتمام رسید، تصریح کرد: هم اکنون تمام واحدهای شیرین سازی شده با حداکثر تولید در مدار هستند که برای این منظور حدود ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر آن بودند.
 
رییس واحد تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه فجرجم انجام این تعمیرات را پیش از رسیدن زمستان و افزایش مصرف در کشور بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: این پالایشگاه هشت واحد شیرین سازی دارد که تعمیرات اساسی در ۴ واحد آن به طور کامل و ۴ واحد دیگر بصورت بخشی انجام شد.

کلیدواژه

پالایشگاه گاز فجرجم

بزرگترین پالایشگاه گاز کشور

تعمیرات اساسی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها