گاز / شناسه خبر: 12255 / تاریخ انتشار : 1395/8/22 13:15
|
رییس شورای نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گازفجرجم:

تحقق هدف‌گذاری‌ها در حوزه‌های مشارکت توسط کارکنان

یوسف پولادیان گفت: ارزیابی عملکرد اعضای این شورا به دقت انجام گرفته است و در بیشتر شاخص ها شاهد تحقق هدف گذاری های از پیش تعیین شده هستیم.

نفت امروز / به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم، پولادیان خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت جویی تمامی کارکنان زیر مجموعه واحدهای سازمان یکی از اهداف ما بوده است که خوشبختانه شاهد رشد شاخص ها در سه ماهه دوم سال جاری در بیشتر واحد ها هستیم.

وی افزود: بدون شک مشارکت همه جانبه کارکنان به تعالی برنامه های شرکت کمک خواهد کرد وپویایی خاصی در میان کارکنان شاهد خواهیم بود.
 
رییس شورای نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گازفجرجم از کارکنان خواست با ارایه بذر پیشنهاد و استفاده از خرد جمعی به بهبود محیط کار شرکت کمک کنند و سازمان را نیز به تعالی بیشتر نزدیک تر کنند.
 
وی اظهار داشت: نظام همیاری ومشارکت شرکت پالایش گازفجرجم به دنبال مشارکت جویی صددرصدی رؤسا  وسرپرستان در راستای فرهنگ سازی بیشتر در بین کارکنان است و این مهم انشالله تا پایان سال تحقق خواهد یافت.
 
پولادیان ادامه داد: پایش آماری دقیق از هر واخد به صورت جداگانه در اختیار دبیران آن واحد قرار گرفته است واکنون همه کارکنان می توانند از وضعیت مشارکت خود در بخش های مختلف نظام همیاری ومشارکت شرکت  جویا شوند.

کلیدواژه

شركت پالايش گازفجرجم

تحقق هدف‌گذاري‌ها

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها