پیوندها / شناسه خبر: 12254 / تاریخ انتشار : 1395/8/22 13:11
|
مهندس یوسفی خبر داد:

آغاز طرح نخبه پروری در شهرستان های دشتی و دشتستان

مدبرعامل منطقه ویژه پارس از آغاز سومین دوره طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان استان (طرح نخبه پروری ) در شهرستانهای دشتی و دشتستان خبر داد.

نفت امروز / مهندس یوسفی با اعلام این خبر افزود: این طرح پیش از این در شهرستانهای عسلویه،کنگان،جم و دیر برگزار شده بود که امسال قرار است شهرستان های دشتی و دشتستان به این طرح افزوده شوند.

 
مدیرعامل منطقه ویژه پارس تاکید کرد:  ما طی دو سال گذشته با اجرای طرح نخبه پروری در زمینه توسعه نرم افزاری و تقویت بنیه علمی دانش آموزان گام های موثری داشته ایم که کسب رتبه های متعدد کنکور توسط دانش آموزان شرکت کننده در این طرح نمونه ای از دستاوردهای این طرح محسوب می شود.
 
مهندس یوسفی با اشاره به اجرای طرح نخبه پروری دانش آموزان در شهرستانهای عسلویه و کنگان بیان کرد: این طرح نیز در شهرستانهای جم و دیر اجرا شد که  امسال طرح نخبه‌پروری در شهرستانهای دشتی و دشتستان با مشارکت منطقه ویژه پارس جنوبی اجرا می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح نخبه‌پروری خاطر نشان کرد: امسال برای اجرای طرح نخبه پروری در شش شهرستان استان بوشهر 25 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

کلیدواژه

مهندس یوسفی

طرح نخبه پروری

شهرستان های دشتی و دشتستان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها