گاز / شناسه خبر: 12252 / تاریخ انتشار : 1395/8/22 12:51
|

تور آشنایی با انرژی در مجتمع گاز پارس جنوبی

تور آشنایی با انرژی، با هدف شناخت کارکنان در حوزه‌ی ساختار صرفه جویی و کاهش آلایندگی‌ها، در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

نفت امروز / حشمت الله حسنی چقاخوری، سرپرست یوتیلیتی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در این رابطه گفت: تور آشنایی با انرژی، با حضور متخصصان و کارشناسان واحدهای عملیاتی و غیر عملیاتی، با هدف آشنایی در حوزه‌ی ساختار صرفه‌جویی و کاهش آلایندگی‌ها در پالایشگاه چهارم برگزار گردید. 

 
نماینده مدیریت انرژی پالایشگاه چهارم در ادامه گفت: پیاده‌سازی ساختار مدیریت انرژی، دنبال نمودن اهداف بهره وری، صرفه جویی در مصرف انرژی، ‌کاهش هزینه‌ها و بهینه سازی در غالب مشارکت گروهی در یک سازمان، از موضوعات مهم مطرح شده در این تور می‌باشد. 
 
حسنی بر بیان مهمترین اهداف تور انرژی عنوان داشت: آشنایی با سیستم‌ها و منابع انرژی، بازدید میدانی از تولید کننده انرژی و شرح چرخه انرژی در پالایشگاه، شناخت حامل‌ها و مصرف کننده‌های بارز انرژی، بازیافت کننده‌های انرژی و آشنا نمودن گروه‌ها و آگاه‌ سازی کارکنان، از اهداف مهم تور انرژی می‌‌‌‌باشد. 
 
به گفته‌ی حسنی چقاخوری، تفاوت بین بهینه‌سازی و صرفه‌جویی با کاهش اتلاف و مصرف انرژی می‌توان از موضوعات مهم مطرح شده در این تور عنوان نمود. 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبي

پالايشگاه چهارم

تور آشنايي با انرژي

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها