پتروشیمی / شناسه خبر: 12174 / تاریخ انتشار : 1395/8/11 12:07
|
در نشست نژادسلیم با زنان شاغل مطرح شد

بانوان برجسته هلدینگ خلیج فارس معرفی می‌شوند

جلسه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی بانوان شاغل در مجموعه هلدینگ خلیج فارس با حضور مهندس نژاد سلیم، خانم سرداری نماینده امور بانوان هلدینگ و برخی از بانوان شاغل در مجموعه هلدینگ خلیج فارس برگزار شد.

نفت امروز / در ابتدای جلسه مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ضمن خوش آمد گویی به حضار به بررسی مشکلات بانوان و رفع آنها و همچنین به اهمیت نقش بانوان در توسعه کشور و صنعت پتروشیمی اشاره کرده و مشارکت و همراهی بانوان شاغل در مجموعه هلدینگ خلیج فارس را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان خانم ها در این نشست از پیگیری مدبرانه و توام با حسن نظر خانم سرداری تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمود با تلاش های ایشان هر روز شاهد همدلی بیشتر در مجموعه هلدینگ خلیج فارس بویژه در میان بانوان شاغل باشند.

 

مهندس نژاد سلیم به مشکلات تخصصی موجود در شرکتهای زیرمجموعه بویژه واحدهای تولیدی اشاره کرد و خواستار این شد که چنین مسائل و راهکارهای پیشنهادی را به نماینده بانوان اعلام نمایند.

در ادامه جلسه خانم سرداری به بررسی عوامل موثر در ایجاد فرصت های رشد و ارتقاء زنان در صنعت پتروشیمی و راهکارهای بهبود آن پرداخت.
 
وی همچنین در مورد بررسی فرصت ها و چالش های پیش روی زنان در ارتقاء شغلی، شناسایی بانوان برجسته شاغل و مستندسازی فعالیت های آنان در حوزه های مختلف صنعت، تدوین برنامه و دستورالعمل های حمایتی و تشویقی دیدگاهها و نقطه نظرات خود را ذکر کرده و از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا با معرفی بانوان فعال و برجسته در بخش های مختلف شرکتهای خویش در سطح مدیریت  به شناسانی و رشد هرچه  بیشتر آنان کمک کنند.
 
در این جلسه همچنین مقرر شد بانوان مسائل مربوط به کاری، اداری و شخصی خود را  از طریق ارسال ایمیل به نماینده امور بانوان پیگیری نمایند. همچنین مقررشد با هماهنگی و همکاری بانوان این شرکت و شرکتهای هلدینگ خلیج فارس صندوق قرض الحسنه ای جهت استفاده همکاران خانم مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تا با تشریک مساعی بیشتر بتوانند در رفع مشکلات مالی همکاران خانم مساعدت نمایند. 
 
این نشست صمیمی با ارائه نقطه نظرات میهمانان به پایان رسید و مقرر شد ضمن جمع بندی دیدگاه های ارائه شده مراتب جهت پیگیری به مدیران عامل شرکتهای مربوطه اعلام شود.

کلیدواژه

پتروشیمی

هلدینگ خلیج فارس

زنان شاغل

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها