نفت / شناسه خبر: 115124 / تاریخ انتشار : 1398/7/2 17:03
|

استقرار ۱۷ جایگاه سیار سوخت‌رسانی در خروجی مرزهای مهم

سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از استقرار ۱۷ جایگاه سیار عرضه سوخت در خروجی‌های مهم استان‌های مرزی غرب کشور به‌منظور سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

نفت امروز / به نقل از وزارت نفت،  محمدرضا مظلومی گفت: مرز خسروی، مهران، چزابه و شلمچه چهار نقطه مرزی کشور هستند که در اعزام مسافران خروجی به عتبات نقش مهمی دارند. در منطقه مرز خسروی که در ۲۲۵ کیلومتری مرکز استان کرمانشاه قرار دارد، پنج دستگاه جایگاه سیار عرضه سوخت‌ مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرز مهران که در ۱۱۵ کیلومتری استان ایلام قرار دارد، یک جایگاه ثابت سوخت‌رسانی احداث شده است، ‌افزود: در این نقطه خروجی نیز هفت دستگاه جایگاه سیار عرضه سوخت‌ مستقر شده است.

مظلومی همچنین از استقرار دو جایگاه سیار سوخت‌رسانی در مرز چزابه واقع در ۱۱۰ کیلومتری شهر اهواز و دو جایگاه سیار سوخت‌رسانی در مرز شلمچه واقع در ۱۸ کیلومتری شهر خرمشهر و یک جایگاه سیار دیگر در واحد سوخت‌گیری اتوبوسرانی شهر خرمشهر خبر داد.

آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین سوخت موردنیاز زائران

سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای ارائه خدمات سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: ذخیره‌سازی مناسب در انبارهای سوخت مناطق هدف از جمله کرمانشاه، ایلام، خوزستان و آبادان انجام و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه برای تامین سوخت از انبارهای استان‌های معین شده است.

پیش‌بینی توزیع ۵۵ هزار کپسول گاز مایع

مظلومی افزود: افزون بر آمادگی کامل برای تامین بنزین و نفت‌گاز مورد نیاز خودروهای شخصی، عمومی و امدادی، پیش‌بینی‌های لازم برای تامین نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز موکب‌ها نیز انجام شده است.

وی از پیش‌بینی‌ توزیع بیش از ۵۵ هزار کپسول گاز مایع در میان موکب‌های زائران گفت: به این منظور بیش از یک هزار تن گاز مایع در این مناطق ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از اعزام و استقرار ۱۵ دستگاه وانت دو کابینه مجهز به منظور خدمات‌رسانی و امدادرسانی خبر داد و افزود: از طریق این خودروها نیازمندی‌های جایگاه‌ها و تاسیسات سوخت‌رسانی و زائران از جمله لوازم یدکی، تجهیزات فنی، کپسول‌های آتش‌نشانی و کمک‌های اولیه تامین خواهد شد.

مظلومی پیش‌بینی‌ موکب‌هایی به موازات موکب‌ها برای خدمات‌رسانی به زائران و اعزام تعدادی موتورسیلکت برای خدمات‌رسانی در مناطق ترافیکی را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی و خدمات‌رسانی مناسب در این ایام خبر داد.

توزیع بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در سال گذشته

سرپرست مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از توزیع بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین و بیش از ۵۲ هزار لیتر نفت‌گاز در مناطق مرزی و در ایام اربعین سال گذشته خبر داد.

کلیدواژه

محمدرضا مظلومی

جایگاه سیار سوخت‌رسانی در خروجی مرزهای مهم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها