نفت / شناسه خبر: 115121 / تاریخ انتشار : 1398/7/2 22:48
|

ملی حفاری با شرکت‌های اکتشاف و تولید داخلی در قالب کنسرسیوم مشارکت می‌کند

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت در قالب کنسرسیوم با دیگر شرکت‌های E&P داخلی در همه مناقصه‌های برگزار شده مشارکت دارد و بخش‌های تامین دکل و خدمات فنی و مهندسی پروژه‌ها از سوی ...

نفت امروز /به نقل از شرکت ملی نفت ایران، سیدعبدالله موسوی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، گفت: در این راستا ۱۰۰ درصد توان مجموعه در بخش‌های خدمات فنی و حفاری به کارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ملی حفاری در نیمه نخست امسال موفق به حفاری و تکمیل ۶۵ حلقه چاه‌های نفت و گاز  توسعه‌ای/ توصیفی، اکتشافی و تعمیری شده است، گفت: ۴۸ حلقه از این چاه‌ها شامل ۱۷ حلقه توسعه‌ای و  ۳۱ حلقه تعمیری در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بوده است.

موسوی گفت: شرکت ملی حفاری ایران به موازات اجرای تفاهم‌نامه‌ها و برنامه‌های حفاری و ارائه خدمات یکپارچه جانبی به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت نفت فلات قاره ایران، شتاب بخشی در انجام پروژه‌های تعریف شده در حوزه شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت نفت و گاز پارس و دیگر شرکت‌های طرف قرارداد را در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به تحقق نزدیک به ۸۰ هزار متر حفاری چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال، به حفاری و تکمیل دو حلقه چاه در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، سه حلقه در شرکت متن، پنج حلقه در قالب پروژه‌ای و یک حلقه چاه برای مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در مدت پیش گفته اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این شرکت در مناقصه‌های مربوط به پروژه‌های حفظ، نگهداشت و افزایش تولید که از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود، حضور رقابتی داشته و اجرای دو پروژه میدان محور در میادین نفتی گچساران و نفت‌شهر به ملی حفاری واگذار شده است که هم اینک عملیات اجرایی آنها با اختصاص دو دکل حفاری در دست اجراست.

موسوی افزود: در همین زمینه این شرکت در قالب کنسرسیوم با دیگر شرکت‌های E&P داخلی در همه مناقصه‌های برگزار شده مشارکت دارد و بخش‌های تامین دکل و خدمات فنی و مهندسی پروژه‌ها از سوی این شرکت ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اهتمام به موضوع  درآمدزایی را از فصل‌های مهم در تحقق اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و کلان شرکت عنوان کرد و با اشاره به برنامه‌های روزآمدسازی دستگاه‌های حفاری و تجهیزات فنی و مهندسی مرتبط با خدمات متنوع جانبی، از جابه‌جایی دستگاه حفاری دریایی شهید رجایی به عسلویه برای تعمیرات بارج آن و به کارگیری در حوزه عملیاتی خلیج فارس خبر داد.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها