نفت / شناسه خبر: 115099 / تاریخ انتشار : 1398/6/31 12:02
|

آغاز به کار سومین نمایشگاه تخصصی جایگاه سوخت و صنایع وابسته

سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته صبح امروز در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی...

نفت امروز /سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته صبح امروز در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی آغاز به کار کرد.

سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته صبح امروز در سالن ۲۷ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور، وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی آغاز به کار کرد.

بنا براین گزارش بهمن‌حسین زاده، مدیرعامل شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته به اهمیت این صنعت اشاره کرد و گفت: ۷ هزار جایگاه سوخت در کشور داریم که ۳۴۰۰ جایگاه بنزین و مابقی جایگاه‌های دوگانه و سی ان جی است که البته نسبت به استانداردهای جهانی تعداد جایگاه هایمان خیلی کم است.

وی با اشاره به نقش برگزاری نمایشگاه های تخصصی در ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به روز شدن استاندارد جایگاه های سوخت گفت: روزانه رقمی بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون لیتر فراورده از طریق جایگاه های سوخت در سطح کشور توزیع می‌شود که گردش مالی و میزان اشتغالزایی آن را نمی توان نادیده گرفت.

وی تصریح کرد:در کنار این موضوع یکی از مشکلات جایگاه داران تبخیر بالا و کیفیت پایین سوخت است که قطعا استفاده از تکنولوژی های به روز که معمولا در نمایشگاه ها ارائه می شود با تکیه بر توان داخلی می تواند در برطرف کردن این مشکلات موثر باشد.

حسین زاده زنجیره ای شدن جایگاه های سوخت را برای کاهش هزینه هایی همچون زمین و هزینه های جانبی بسیار موثر دانست و اظهار امیدواری کرد با برگزاری نمایشگاههای تخصصی مانند جایگاه های سوخت تکنولوژی برتر در خدمت این صنف و در نهایت مصرف کننده قرار گیرد.

سومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی جایگاه های سوخت و صنایع وابسته از ۳۱ شهریور تا سوم مهر در نمایشگاه بین المللی تهران برای ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه برپا می شود.

فارس

کلیدواژه

نمایشگاه تخصصی جایگاه سوخت و صنایع وابسته

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها