نفت / شناسه خبر: 105045 / تاریخ انتشار : 1398/6/12 18:50
|

یک میلیون کارت سوخت همچنان در پست معطل است

مجری کارت سوخت شرکت ملی پست گفت: ۴۵ درصد از کارت های سوختی که در باجه های معطله انباشته شده، مربوط به تهران است.

نفت امروز /حمیدرضا آقاجانی با اشاره به اینکه پس از اجرای طرح ضربتی تحویل کارت های سوخت معطل مانده در پست، شمار زیادی از کارت‌ها توزیع شده است، افزود: در حال حاضر، یک میلیون کارت سوخت در باجه‌های پستی سراسر کشور باقی مانده که حدود نیمی از آن مربوط به تهران است.

وی شمار کارت های توزیع شده از ابتدای سال ۹۷ تا دهم شهریور ماه امسال را چهار میلیون و ۶۵۰ هزار مورد عنوان کرد.

مجری کارت سوخت، دلایل حجم بالای کارت‌های معطل مانده در تهران را حضور نداشتن مالکان در آدرس اعلام شده در زمان توزیع و تمایل برخی هموطنان به داشتن پلاک خودرو تهران و اعلام آدرسی غیر از آدرس مالک در تهران و در نهایت حضور نداشتن در محل ذکر کرد.

او افزود: ۶۷ درصد کارت های سوخت معطل مانده در پست مربوط به مراجعات موزعین به آدرس گیرنده و عدم حضور در محل، ۱۵ درصد نقل مکان، ۱۰ درصد شناخته نشدن آدرس و هشت درصد خودداری از تحویل در آدرس اعلام شده و سایر موارد، است.

آقاجانی با اشاره به اینکه تا به حال اطلاع رسانی‌های متعددی از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی پست از طریق رسانه‌ها و حتی پیامک انجام شده است، اظهار کرد: با تدابیری که از سوی مسئولان پست اتخاذ شد و باجه های ویژه ای حتی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری به توزیع کارت سوخت اختصاص یافت، شمار زیادی از کارت های معطل مانده تحویل مالکان شد.

وی افزود: تمامی اطلاعات مربوط به یک میلیون کارت سوخت مانده ( شامل آخرین نقطه ای که کارت ها بایگانی شده و شماره مرسوله) نیز جمع آوری و تحویل شرکت پخش فرآورده های نفتی شده است تا با تکمیل اطلاعات، نسبت به ارسال پیامک به مالکان این کارت‌ها نیز اقدام شود.

کلیدواژه

حمیدرضا آقاجانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها