نفت / شناسه خبر: 104889 / تاریخ انتشار : 1398/5/23 18:33
|

برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی دریایی در پایانه‌های نفتی ایران

شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌منظور تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان شرکت، مجوز برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی را در اولویت قرار داد.

نفت امروز /به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، برای نخستین‌بار در کشور مجوز برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی دریایی از سوی شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای دوره‌های افسر سرمهندس و مهندس افسر، مهندس دوم روی کشتی‌های با قدرت رانش کمتر از ۳۰۰۰ کیلو وات در سفرهای نزدیک به ساحل، دوره آموزشی افسر دوم روی کشتی‌های با ظرفیت کمتر از ۵۰۰ تن، تطبیقی ملوان عمومی، افسر مهندس دوم در کشتی‌های زیر ۳۰۰۰ کیلووات و دوره ایمنی چهارگانه کشتی‌های بالای ۵۰۰ تن، دریافت شد.

همچنین بر اساس این مجوز برگزاری دوره آموزشی کار بر موتورهای دریایی کشتی‌های با قدرت رانش کمتر از ۷۵۰ کیلو وات در سفرهای نزدیک به ساحل و اطفای حریق آغاز شد.

در همین راستا رایزنی‌هایی با سازمان بنادر و دریانوردی برای دریافت پروانه فعالیت برای برگزاری دوره‌های لجستیک بندری در مرکز آموزش دریایی خارک انجام شده است.

افزون بر این، به دستور عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی الزام‌های HSE پیمانکاران برای همه کارکنان ناظر پروژه مطابق با دستور عمل شرکت ملی نفت ایران انجام شد و اقدام‌های مرتبط با این موضوع با برگزاری دوره NEBOSH برای کارکنان HSE و دوره مدیریت پروژه حرفه‌ای (PMP)، برای کارکنان ناظر پروژه‌ها در مدیریت‌های مهندسی و ساختمان و برنامه‌ریزی تلفیقی و فنی انجام شد.

دریافت گواهینامه معتبر بین‌المللی ایزو ۱۷۰۲۵ (ISO/IEC 17025) از موسسه اعتباردهنده بین‌المللی از دیگر فعالیت‌هایی است که با تأکید مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران در راستای تقویت و افزایش دانش و مهارت کارکنان و جایگاه این شرکت انجام شده است.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها