نفت / شناسه خبر: 104841 / تاریخ انتشار : 1398/5/15 15:45
|

تولید نفت در خلیج فارس پایدار خواهد ماند

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: تولید نفت در خلیج فارس همواره پایدار خواهد ماند.

نفت امروز /به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، محمدعلی مطیعی در مراسم معارفه سیدپیروز موسوی به عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل این منطقه، با بیان این مطلب گفت: ابن وعده را به مردم می‌دهیم که خلیج فارس مانند یک درّ گرانبها ازسوی حافظان میهن اسلامی و تلاشگران صنعت نفت حراست خواهد شد.

موسوی نیز در این مراسم گفت: پایداری تولید و حفظ جان انسان‌ها از وظایف اصلی مدیریت بحران در منطقه است که سعی می‌کنیم با کمک همه مردم، شرکت‌های مستقر در منطقه و نهادهای نظامی و امنیتی از این ثروت ملی به‌خوبی نگهداری کنیم.

وی پارس جنوبی را امانت ملت عنوان کرد و ادامه داد: ۷۰ درصد گاز و ٤٠ درصد محصولات پتروشیمی کشور در پارس جنوبی تولید می‌شود و این منطقه، از این منظر منحصربه‌فرد است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: شیوه‌نامه ابلاغی وزارت نفت، دستورعملی اجرایی در شرایط بحرانی است که این شیوه‌نامه در قالب تمرین‌های ماهانه همواره در معرض آزمون و خطا قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در حکمی، سیدپیروز موسوی را به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی منصوب کرده است.

کلیدواژه

محمدعلی مطیعی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها