نفت / شناسه خبر: 104611 / تاریخ انتشار : 1398/4/22 18:09
|

۱۲ گلوگاه فسادزا در صنعت نفت شناسایی شد

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت گفت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت شناسایی شده که البته همه آنها مربوط به وزارت نفت نیست.

نفت امروز /«شجاع‌الدین بازرگانی» روز شنبه در نشست هم اندیشی کارگروه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت، اظهار داشت: ۱۰ هیات رسیدگی به تخلفات در وزارت نفت شکل گرفته که به صورت تخصصی به مشکلات رخ داده‌، رسیدگی می کنند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت افزود: ۷۵ درصد تخلفات رخ داده مربوط به ضوابط اداری و اجرایی مانند غیبت و تاخیر کارمندان است و تخلفات مالی بخش کمی را تشکیل می دهد.

بازرگانی یادآور شد: با تدابیر اتخاذ شده، روند شناسایی عوامل فساد مالی بهتر شده که بازخوردهای بیرونی آن نیز مشخص است.

وی ادامه داد: همچنین کارگروه های مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز تشکیل شده که رویکرد آن پیشگیرانه و جلوگیری از وقوع فساد است.

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر نفت گفت: با اقدامات انجام شده، ۱۲ گلوگاه فسادخیز در صنعت نفت شناسایی شد که البته همه آنها مربوط به وزارت نفت نیست.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز کمیته ویژه بررسی مبارزه با فساد اقتصادی تشکیل شد که سازمان هایی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور نیز در آن حضور دارند.

 

کلیدواژه

شجاع‌الدین بازرگانی

فساد در نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها