نفت / شناسه خبر: 104583 / تاریخ انتشار : 1398/4/18 12:15
|

آخرین وضعیت تأسیسات نفت و گاز مسجدسلیمان پس از زلزله

دیروز زلزله ۵.۷ ریشتری، استان خوزستان، حوالی مسجدسلیمان را لرزاند که خسارتی به واحدهای عملیاتی و تأسیسات نفت و گاز وارد نکرد و امروز نیز طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ...

نفت امروز /دیروز زلزله ۵.۷ ریشتری، استان خوزستان، حوالی مسجدسلیمان را لرزاند که خسارتی به واحدهای عملیاتی و تأسیسات نفت و گاز وارد نکرد و امروز نیز طبق اعلام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گروه‌های امدادی این شرکت به مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان اعزام شدند.

احمد محمدی با اشاره به وقوع زمین لرزه دیروز دوشنبه (۱۷ تیرماه) در شمال خوزستان گفت: از زمان وقوع این حادثه همه واحدهای امدادی این شرکت در ترابری و پشتیبانی تولید و بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: تا کنون دو گروه از واحدهای ایمنی و آتش‌نشانی از شرکت‌های نفت و گاز کارون و آغاجاری به همراه ماشین‌آلات و امکانات مورد نیاز به منطقه اعزام شده‌اند و در صورت نیاز، گروه‌ها و تجهیزات بیشتری اعزام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان نماینده تام‌الاختیار مناطق نفت‌خیز جنوب در نشست‌های مدیریت بحران حضور دارد و نسبت به دریافت و پاسخگویی به درخواست‌ها اقدام می‌کند.

طبق اعلام شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این مقام مسؤول اعلام کرد: ایمنی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، مدیریت ترابری و دیگر بخش‌های مرتبط با شرایط اضطراری در ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت‌های تابع در آماده‌باش کامل هستند و تا عادی شدن اوضاع خدمت‌رسانی به مردم و مناطق آسیب‌دیده را ادامه خواهند داد.

فعالیت تأسیسات نفت و گاز مسجدسلیمان بدون وقفه ادامه دارد

همچنین قباد ناصری - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان - روز گذشته اعلام کرده بود: زلزله ۵.۷ ریشتری در حوالی مسجدسلیمان، خسارتی به واحدهای عملیاتی و تأسیسات نفت و گاز این شرکت وارد نکرده است و فعالیت‌های عملیاتی بدون وقفه ادامه دارد.

وی ادامه داد: زلزله نسبتاً شدیدی را در استان خوزستان شاهد بودیم که اگرچه خوشبختانه تأسیسات این شرکت آسیبی ندیده‌اند، اما خسارت‌هایی را در تعدادی از منازل مسکونی سازمانی مسجدسلیمان که قدمت زیادی دارند، برجای گذاشته است.

به گفته ناصری، بیمارستان شرکت نفت در این شهرستان خسارت‌هایی دیده است ضمن آنکه خسارت‌های وارده به ساختمان‌های مسکونی، تلفات جانی نداشته است.

 ایسنا

کلیدواژه

وضعیت تأسیسات نفت و گاز مسجدسلیمان

اخرین وضعیت تأسیسات نفت و گاز مسجدسلیمان

شرکت‌های نفت و گاز کارون و آغاجاری

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها