نفت / شناسه خبر: 104571 / تاریخ انتشار : 1398/4/17 11:41
|

ثبت ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در پارس جنوبی

رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی برای دستیابی به پایداری تولید و ایمن در زمینه HSE برنامه مدونی در دستور کار دارد.

نفت امروز / به نقل از روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، علیرضا نجومی رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی با بیان اینکه مجتمع گازی پارس جنوبی هم اکنون طرح پایداری در حوزه HSE را دنبال می کند، گفت: مسیر تعالی مجتمع گاز پارس جنوبی، از تولید محور، رویکرد مشتری‌گرایی و تمرکز بر خواسته‌های آن فراتر رفته و در راستای مسؤولیت‌پذیری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی گام‌های بسیار مهمی برداشته است.

وی افزود: در همین راستا استراتژی مجتمع ارتقاء وضعیت HSE در ابعاد مختلف است.

نجومی در ادامه یکی از ابعاد اصلی این مسیر تعالی را مدیریت یکپارچگی سرمایه دانست و اظهار داشت: از این منظر در زمینه ایجاد ساختارهای مناسب تدوین و به روزآوری دستورالعمل های حفظ و نگهداری با استفاده از الگوهای شرکت ملی گاز ایران در دستور کار مجتمع قرار دارد و تاکنون ۱۱۷ دستورالعمل توسط کارشناسان این شرکت تدوین و بومی شده است.

رئیس امور بهداشت و ایمنی و محیط زیست و پدافند غیر عامل پارس جنوبی در خصوص مدیریت یکپارچگی سرمایه در حوزه تجهیزات و ماشین آلات گفت: در این بخش انجام ایمن تعمیرات اساسی در دستور کار است.

وی گفت: در همین راستا تاکنون ۸۶۸ هزار و ۸۲۴ ساعت کارکرد بدون حادثه در مجتمع ثبت شده است.

نجومی با بیان این مطلب افزود: این حجم از ساعات کارکرد بدون حادثه در حالی صورت گرفته که بیش از ۵۷ هزار و ۳۹۷ پرمیت صادر شده است.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها